Tweet..Tweet..

9 Haziran 2011 Perşembe

8 Haziran Bana Her Şey Yakışır (Esmer Betül)

Dün, Bana Her Şey Yakışır'ı izleyememiştim. Bu sabah internetten buldum programı; izledim. 8 Haziran'da Esmer Betül adında bir kız yarıştı. Ben bir podyuma çıkma anını ve sonrasını bir de kıyafet denediği bölümlerin bir partını izledim. Kızın konuşması zaten ayrı bir garipti. Ama geçenlerde Cengiz Abazoğlu'nun taklidini yapmıştı; benim çok hoşuma gitti. Betül genelde sanki hep beyaz renk giydi.. Zaten finalde (podyumda) siyah beyaz üstü taşlı ve kendine bol gelen, bana gecelik olarak gözüken elbisesini giydi. Bir de çantasındaki boncuklarla ayakkabısındaki taşların uyumlu olduğunu söyleyen yarışmacılar o boncuk ve taşları sadece taş sanıyorlarmış. Neymiş efendim ışık vurduğu için taş gibi gözüküyormuş da bilmem ne.. Ama aferin Betül'e; onlara iyi söyledi bence.. Yorumlamama gelince; elbisesini beğenmedim, boldu. ayakkabıları hoşuma gitti. Çantası da güzeldi ama takısı olmamıştı sanki. Saçları özensizdi ama kendisi de söyledi; kuaförden çıktığında güzel duruyor diye (o kuaför bölümünü izleyip bir daha bakacağım). Ama Betül'ün tavırları hoşuma gitti :) İddialı değildi ama güzel yarıştı bence.


Neyse, uzun lafın kısası puanım 5. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder