Tweet..Tweet..

14 Haziran 2011 Salı

13-14 Haziran Bana Her Şey Yakışır (Naz ve Nevin)

Kusura bakmayın... Neredeyse bir haftadır Bana Her Şey Yakışır'ı izleyemedim. Bu hafta da pazartesi gününü izleyememiştim. Ama internetten izledim. Pazartesi günü Naz diye bir kız yarıştı. Biraz uyuz bir tipti ama :) Burnunun şekli de bir garipti. Fiziği güzel ama.. Kız çok cahidi lameye lake dedi. Diğer kızlardan -sanırım Begüm'dü- biri lame bir hayvan dedi ama o lame değil lama.. 43 yaşındaki Nevin (abla) doğru söyledi. Naz ayağına N. Kara diye adını soyadını yazmış. Bu sanırım onun biraz kendini "seviyor" olduğunu gösteriyor. Naz'ın tarzını da çok beğendim ama.En çok da Naz'ın şu lafına koptum: 59 dakika vardı ve dedi ki "Ayy! 1 saatim bile yok" :P Podyuma çıktığında da şoktaydım. O nasıl bir kombin! Zaten Naz'ın konuşmalar da çok sivriydi. Diyecek başka söz yok..

Puanım 3 :)

Gelelim bugüne.. 43 yaşındaki Nevin (abla) yarıştı. Yaşına göre biraz iddialı duruyordu. Bacakları da biraz kalındı hani. Basenleri de vardı. Giydiği kıyafetlerden cam göbeği rengindeki abiyeyi çok beğendim. Fiyatı çok uygundu çünkü: 64,90 dı.65 değil 64,90 :) 

Podyuma da yaşına uygun bir kombinle çıkmıştı bence. Kırmızı ojelerini pek beğenmedim ben. En çok bilekliği güzeldi; kurdeleli olan... Ayakkabıları güzeldi. Saçı biraz gariti ama bir kuaförü beğnemeyip diğerine gitti; en iyisini yaptı vallahi :) Yine diyecek fazla söz yok ama güzel bir yarışma yaptığı için.. Ama podyumda Naz'ın Nevin'e yaptığı davranış çok yanlıştı. Nevin, Naz'ın vücut tipine elma dediği için Naz da Nevin'e domates hediye etti. Güya kırmızıyı sevdiği içinmiş ama bence resmen hakaret eti. Gerçekten 43 yaşındaki evin (abla)' nin dediği gibi "kişiliği oturuşmamış Naz'ın".

Uzun lafın kısası puanım 6 :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder