Tweet..Tweet..

15 Haziran 2011 Çarşamba

15 Haziran Bana Her Şey Yakışır (Begüm)

Slm millet ;)

Bugün de Bana Her Şey Yakışır'ı izledim. Begüm Bıçakçı yarışıyordu ve ben onun son bir saati kala izlemeye başladım. O yüzden alışveriş bölümünü fazla izleyemedim. Ama en son pembe rugan ayakkabıları denemişti ve rugan olmasaydı çok hoşuma gidecekti. Sarı bir ayakkabı denedi ve çok güzeldi. Kuaföre girmeden denediği kıyafet ve aykkabıları tekrardan gösterdiler ve ben o sıra ne denediğini gördüm. Gerçekten de tarzını beğendim. Ama biraz "çaylak" duruyordu. Duyduğuma göre yarışmacıların taklidini yapmış; podyumda yarışmacıların isteği sebebiyle tekrar taklit yaptı. Ama ben çok saçma buldum ama sadece Fehime'nin taklidini güzel yaptı. Podyuma çıktığında tek şaşkınlığım onun ayakkabılarıydı çünkü çok cırtlak bir renk tercih etmişti ve parasını idareli kullanmadığı için çanta almaya parası yetmemişti. Bence bu bir mazeret olamaz :) Elbisesi gerçekten hoştu ama boldu. Takıları da bence gayet güzeldi. Bir tek ayakkabıları benim için sorundu ha bir de ÇANTASI...

Uzun lafın kısası puanım 4 :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder